Álláspontom, hogy „minden jóban
van valami rossz, és minden rosszban van valami jó”, ezért nem hagyhattam ki az
alábbi cikket sem, amely rámutat arra, hogy a technika újabb és újabb vívmányai
segítségünkre lehetnek a szükség idején is, tehát jó, hogy vannak.
A cikk a Metropol 2014. február
27-i (csütörtöki) számában jelent meg a 19. oldalon, a Trend rovatban:
„Kovács Patrícia összenőtt az
okostelefonjával. Soha nem gondolta volna, hogy így megfertőzi a modern
technológia, kismamaként mégis a digitális lehetőségek segítik a babával
kapcsolatos kérdésekben.”
„… - A lányom születése óta pedig
mentsvárammá vált a készülék, mert számtalan babával kapcsolatos kérdésemre
azonnal választ kapok. Nagyon megnyugtató érzés, hogy a kezemben tartom a
megoldást.
- A gyermek születése után sok
kismama érzi úgy, hogy teljesen elszigetelődik a korábbi életétől. Ilyenkor
minden eszköz nagy segítség, amivel egyszerűen és könnyedén tud kapcsolatba
lépni barátaival és családtagjaival – mondja Horváth Gabriella, pszichológus. –
Szinte létfontosságú, hogy az idősebb generáció is lépést tudjon tartani
mindezzel.”
„… - Nekünk például olyan
csomagunk van, amivel egy fix havidíjért korlátlanul tudunk beszélni, úgyhogy
bármikor felhívhatom szeretteimet vagy küldhetek nekik egy SMS-t, hogy épp mi
történik velünk. Édesanyámnak pedig főleg e-mailben szoktam képet küldeni a
babáról, ő még számítógépen, vezetékes internettel netezik, de már ez is nagy
könnyebbség számomra – meséli a színésznő.
A modern infokommunikációs
szolgáltatásoknak köszönhetően a felhasználók szabadsága még most is
folyamatosan nő. – Ma már szinte nem létezik olyan helyzet, amikor ki kell
maradnunk a kommunikációból…. – mondja Rózsa Iván, a Magyar Telekom vállalati
kommunikációs igazgatója.”
A felhasznált kép
forrása:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése